Aydınlı vatandaşlara bu yıl kurban kesip kesmeyeceklerini sorduk!
Aydın’da yaşayan vatandaşlara bu yıl kurban kesip kesmeyeceklerini sorduk.
Aydınlı bir vatandaş “Kurban kesemeyeceğiz. Bir ay önce yarım kilo kıyma aldım, dört kişi birlikte yedik. Eskiden rahatça kesebiliyorduk ama artık kesemiyoruz” dedi.