Genel

İşçiler inşaatın çatısına çıkarak eylem yaptı!

Altı aydır maaş alamadıklarını belirten işçiler, seslerini duyurabilmek için çareyi inşaatın çatısına çıkmakta buldu. Çatıdaki işçilerden biri, yaşadığı ekonomik sıkıntılara dikkat çekerek, “Bin lira ilaç parası mı olur?” dedi. Aydın'ın Bozdoğan ilçesinde yapımı devam eden Yazıkent TOKİ Konutları’nda çalışan yaklaşık 6 aydır maaşlarını alamadıklarını öne süren 6 işçi, yaşadıkları mağduriyeti duyurabilmek için inşaatın çatısına çıkarak eylem başlattı.

Bu gönderiyi Instagram'da gör

AYDIN HABERLERİ (@aydinhaberlericom)'in paylaştığı bir gönderi

Abone Ol

Emeğinin karşılığını alamadığını belirten işçiler, aylardır ücretlerinin ödenmediğini iddia etti. İşçilerin çatıya çıkması üzerine bölgeye ekipler sevk edildi. Uzun süren görüşmelerde işçilerin talepleri dinlenirken, şantiye şefi de eylemcilerle bir araya...