HABER MERKEZİ

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi.

Fotoğraf (9)-41

Mobil Halk Ege Et vatandaşların hizmetinde!
Mobil Halk Ege Et vatandaşların hizmetinde!
İçeriği Görüntüle

Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.

Fotoğraf (3)-102

Fotoğraf (11)-27

Muhabir: Tuğba Aydın