Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “'Öğretmenler! Yeni nesil sizin eseriniz olacaktır.' Başta Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere çocuklarımızı aydınlık bir geleceğe hazırlayan tüm öğretmenlerimizin 24 Kasım Öğretmenler Günü’nü yürekten kutluyorum.” ifadelerini kullandı.

Muhabir: Ekin Korkmaz