Aydın Büyükşehir Belediyesi Türk Halk Müziği Korosu, ‘Türkülerle Yaza Merhaba Konseri’ ile vatandaşlarla buluştu. Etkinliğe vatandaşlar da yoğun ilgi gösterdi.

Şükran Güngör-Yıldız Kenter Kültür Merkezi ve Tiyatro Salonu'nda gerçekleştirilen konser, sanatseverlere unutulmaz anlar yaşattı. Şef Özcan Yılmaz yönetimindeki konserde türküler hep bir ağızdan söylendi, keyifli anlar yaşandı.

Vatandaşlar, etkinliğin düzenlenmesinden ve sanata verilen desteklerden dolayı Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.

Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin çalışmalarıyla öğrenciler çevre bilincini öğreniyor
Aydın Büyükşehir Belediyesi'nin çalışmalarıyla öğrenciler çevre bilincini öğreniyor
İçeriği Görüntüle

BELEDİYE HABERLERİ İÇİN TIKLAYINIZ

Muhabir: Rojda Dolgun