Aydınlılar meyve ve sebzeyi kiloyla mı yoksa taneyle mi alıyor?
Aydın’da yaşayan vatandaşlara eskiden kilo ile aldıkları halde artık taneyle aldıkları meyve sebze olup olmadığını sorduk.
Aydınlı bir vatandaş “Her şeyi tane ile alıyoruz. Muzu 3-4 tane çektirebiliyoruz. Artık eskisi gibi kilolarla alamıyoruz” dedi.