Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Ramazan Bayramı boyunca belediyeye ait toplu taşıma araçlarının ücretsiz hizmet vereceğini açıkladı. Çerçioğlu yaptığı açıklamada, “Sevgili Aydınlılar; Ramazan Bayramı süresince belediye otobüslerimiz ücretsiz olarak hizmetinizdedir. Sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar diliyorum” ifadelerine yer verdi.

Aydın BŞB Meclisi'nde yeni kredi krizi! Borçlanma maddesi komisyonda
Aydın BŞB Meclisi'nde yeni kredi krizi! Borçlanma maddesi komisyonda
İçeriği Görüntüle

GENEL HABERLER İÇİN TIKLAYINIZ

Muhabir: Haber Merkezi