Emeğinin karşılığını alamadığını belirten işçiler, aylardır ücretlerinin ödenmediğini iddia etti. İşçilerin çatıya çıkması üzerine bölgeye ekipler sevk edildi. Uzun süren görüşmelerde işçilerin talepleri dinlenirken, şantiye şefi de eylemcilerle bir araya geldi.

Yapılan görüşmelerin ardından şantiye şefinin, ücretlerin ertesi gün ödeneceği yönünde söz verdiği öğrenildi. Bu açıklamanın ardından eylemlerine son veren işçiler, çatıdan inerek protestolarını sonlandırdı.

Muhabir: Rojda Dolgun